Известие

Collapse
No announcement yet.

Менят се оборотите при запалване, ТуйнСпарк

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Менят се оборотите при запалване, ТуйнСпарк

    ...
    Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 10:30.

  • #2
    Колега, и аз имам същият проблем... ако може наистина някой да даде предложения, че и аз се изчерпах вече с идеите..
    sigpic
    Cruizin' down the streets in my one-four-six

    Comment


    • #3
      Това звучи като вечната тема "пали ми от втория път", в която има 500 мнения и 300 вида решения и при всеки е различно. Като си взех колата палеше от втория път. Без да сменя нищо, след едно обслужване(ремъци, масла, филтри) взе че се оправи. 3 години по-късно ми го направи за 3-4 дни и последния месец пак нямам проблеми.

      Иначе и заминаващ си дебитомер знам, че дава проблеми при студен старт.
      Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
      Mazda 6 2.3 2005
      sigpic

      Comment


      • #4
        пробвай с някакъв друг дебитомер колега при мен палеше и след 3 -4 сек чудене гаснеше извадих кабела на дебитомера и пробвах пак пали бес проблеми
        Alfa Romeo 146 1.6 TS 16V '99 120hp

        Comment


        • #5
          Е за дебитомерът не знам вече.. мислех, че е ОК, но ще го дам да го видят... а колко струва нов ?
          sigpic
          Cruizin' down the streets in my one-four-six

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Ruro Покажи съобщение
            Е за дебитомерът не знам вече.. мислех, че е ОК, но ще го дам да го видят... а колко струва нов ?
            Зависи от номера по Бош, но е от 130 до 800 като порядък.
            Arena Coast Customs

            Comment


            • #7
              Аз съм същата работа смених буквално цялата кола само блока не сам и отварял още .. то остана и това .. При мен го прави в топлото време зимата нямам никакъв проблем незнам на какво се дължи .. С нов дебитомер сам за 400 лв Бош .. Нова ламбда , ремаци масла водна помпа термостат гарнитури някакви релета сменях също не помня точно за какво беше .. Свещи за 260 лв .. Кабели от по нова... бубините са ми супер и пак го прави тоя номер
              alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
              Fiat punto GT in progress ~200hp

              Comment


              • #8
                Двама мои приятели имаха този проблем с "кашлянето" при първо сутришно палене на ТС! И директно им заявявам отидете и си сложете 100 октана (при нас само ОМВ има такъв бензин)...Покарайте така и на другата сутрин няма да имате проблеми! Видиш ли ти на другия ден ни единия ни другия имат проблеми, палят като все едно е загрял мотора Това е мойто мнение, пробвайте и споделете!
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  Двама мои приятели имаха този проблем с "кашлянето" при първо сутришно палене на ТС! И директно им заявявам отидете и си сложете 100 октана (при нас само ОМВ има такъв бензин)...Покарайте така и на другата сутрин няма да имате проблеми! Видиш ли ти на другия ден ни единия ни другия имат проблеми, палят като все едно е загрял мотора Това е мойто мнение, пробвайте и споделете!
                  По принцип си прав,може и някоя дюза да припикава.Мойта 146-ца с всичко сменено и 100 октана винаги,нямаше такива проблеми,но въпреки това винаги при студен старт работеше 2-3 мин. намясто,просто това е необходимост за ТС с 2.10.3/2.10.4
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    По принцип си прав,може и някоя дюза да припикава.Мойта 146-ца с всичко сменено и 100 октана винаги,нямаше такива проблеми,но въпреки това винаги при студен старт работеше 2-3 мин. намясто,просто това е необходимост за ТС с 2.10.3/2.10.4
                    напълно подкрепям и според мен някоя дюза "препикава" ! колегата дава добър съвет, послушайте го и ще се радвате по дълго на любимите си. само да добавя че и 1.5.5 (новите мотори с пластмасови колектори и капаци) си искат 2те минути на място
                    146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                    145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                    Comment


                    • #11
                      Интересно становище за двете минути. Само аз ли паля, подавам и тръгвам.... нещо не е добре при мен май А колегата за жалост или не май вече го няма този проблем.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Само за протокола...
                        аз никога не съм чакал каквото и да е, паля оборотите си заковават на 1100 - 1200, вднага тръгваме, понеже винаги закъсняваме за яслата, след 200м вече колата е вдигнала Т и съм паднал на 900 оборота и така цял ден!
                        Явно и нашата каручка не е в час
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Интересно становище за двете минути. Само аз ли паля, подавам и тръгвам.... нещо не е добре при мен май

                          Не, не си само ти Паля и давам всичката газ, без никакви проблеми и драми

                          Интересното е, че имах тоя проблем със сутрешното палене със стария мотор, а ползвам в момента всички датчици, свещи итн от него
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #14
                            нищо не чакам аз освен зимно време в по големите студове паля и тръгвам при 1100 после се нормализира на 900 мисля че беше за кратко време
                            alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                            Fiat punto GT in progress ~200hp

                            Comment


                            • #15
                              убийте ме с камъни че се опитах да помогна колегата Мъри каза че "никога не е имал проблеми с неговата но я е изчаквал 2,3 мин." горе долу и аз се опитвах това да кажа но конкретезирах 1.5.5 а трябваше да кажа ВСЯКО двг има нужда преди да го "омачкаме" да достигне до работна температура (или поне да не е умряло от студ) Буталата хлопат като "кокал в тенджера" студената ламбда сонда хич не и е на акъла да регулира няква смес , маслото гъсто и не му се вре по тесните отвори на лагери и повдигачи и още 100 причини затова има термостат на водата термостат на масления радиатор (който го има) и подгряване на ламбда сонда ВРЕДНО е за мотора -палиш и сичката газззззззз

                              П.П. колега съжалявам за колата
                              146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                              145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                              Comment

                              Working...
                              X